Infotainment en wachtverzachting

Infotainment en wachtverzachting

Narrowcasting of Digital Signage is ideaal als wachtverzachter of entertainment in een wachtkamer bij de huisartsenpraktijk, tandarts, fysiotherapeut of bijvoorbeeld een ziekenhuis. Middels een beeldscherm in de wachtkamer kunnen bezoekers en patiënten uitgebreid geïnformeerd en geëntertaind worden. En als er dan toch moet worden gewacht, dan graag zo ontspannend mogelijk. Met een Narrowcasting oplossing op maat van RJ Audiovisueel is wachten nooit meer hetzelfde. 

 

Informatie specifiek afgestemd op de doelgroep 

Bepaal zelf eenvoudig, verschillende entertainment of actualiteiten programma’s en informatiepagina's die je kan aanvullen met bijvoorbeeld informatie over gezondheidszorg, verzekeringen, brancheontwikkelingen, feiten en cijfers, etc. Middels de narrowcasting software bepaal je zelf welke content, op welk moment en op welke locatie getoond wordt. De inhoud van de beeldschermen kan online in de Cloud worden aangepast zodat je op ieder moment en locatie van content kan wisselen.  

 

Wist u over narrowcasting dat: 

  • Naar bewegend beeld meer wordt gekeken dan naar een stilstaand beeld (zoals een reclameposter)? 
  • Mensen de wachttijd als minder lang ervaren als zij worden vermaakt tijdens wachten? 
  • Een aanbieding via narrowcasting het meeste effect heeft als de display bij het aangeboden product hangt? 
  • Adverteerders slechts 17% van hun marketingcommunicatiebudget besteden aan instore media? 
  • 95% van de reclame-uitingen zich richt op consumenten buiten de winkel, terwijl 71% van de koopbeslissingen in de winkel worden genomen? 
  • 33% van de winkelende consumenten weleens kijkt naar commerciële instore video’s en 29% spontaan een product koopt dat zij op een scherm hebben gezien? 

 

Geadviseerde digital signage systemen

meerminder

Wachten met Digital Signage wordt leuk 

Narrowcasting is een perfecte entertainer en daardoor "wachtverzachter!" Hoe mooi je winkel of instelling ook is, elke bezoeker zal bij jou wel eens moeten wachten. Op de verkoper, op zijn reparatie, op zijn beurt. Maar mensen houden niet meer van wachten. Digital Signage entertaint de bezoekers of gasten totdat er tijd voor ze is. 

 

Ontmoet onze partners

RJ Audiovisueel past narrowcasting toe in de volgende sectoren; 

  • Bedrijven & kantoren 
  • Overheid en onderwijs instellingen 
  • Fitness, health en wellness 
  • Retail 
  • Cultuur, sport en recreatie 
  • Industrie 
 

  • 23
    Jun

    CTOUCH Zomeractie!

    CTOUCH Zomeractie!

    Ontmoeten, vergaderen en leren.

  • 09
    Dec

    Beeldscherm in de etalage als digitale poster

    Elke dag loopt de doelgroep of een potentiële klant langs jou winkelruit. De vraag is dus hoe je die voorbij lopende doelgroep naar binnen krijgt? Dit wordt doorgaans geprobeerd met posters welke erg statisch zijn en niet echt opvallen. In tegenstelling tot een poster zal een beeldscherm in de etalage wel een eyecatcher zijn. De beelden kunnen op elk moment vervangen worden, zijn dynamisch en zijn 100% up-to-date. De enige uitdaging is de lichtopbrengst van het beeldscherm. De meeste beeldschermen die we in openbare ruimtes en etalages zien hebben te weinig lichtopbrengst terwijl hier speciale beeldschermen voor beschikbaar zijn.

    Narrowcasting in de etalage

    RJ Audiovisueel heeft de meest krachtige narrowcasting oplossingen met een hoge lichtopbrengst voor in een etalage. Deze speciale beeldschermen voor in het zonlicht, combineren tevens de kracht van een goed zichtbare poster met de digitale en dynamische mogelijkheden. De schermen zijn ontworpen voor zichtbaarheid bij veel omgevingslicht. Zo hebben wij scherm oplossingen tot wel 7000 cd/m2 welke in etalages geïnstalleerd kunnen worden met direct zonlicht.


    Houd je etalage eenvoudig up-to-date

    Een gedrukte poster moet telkens vervangen worden bij een nieuwe productlancering, marketingcampagne of bij een aanbieding. Met een etalagebeeldscherm kun je op elk gewenst moment de communicatie wijzigen en zelfs plannen in de toekomst. Combineer het beeldscherm met onze krachtige online Digital Signage oplossing en je kan vanaf elke locatie met een internetverbinding de content aanpassen. Als bedrijf met meerdere vestigingen weet je zeker dat de boodschap op elke locatie hetzelfde is. Of denk bijvoorbeeld aan een digitale menukaart welke wekelijks veranderd.


    Breid je winkel uit en bouw aan je imago

    Met een professionele tv in de etalage bereik je meer klanten, kun je productdemonstraties tonen, services communiceren en je merk versterken zonder dat de klant de winkel in is geweest. Bouwen aan je imago is een belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Hiervoor zijn de opvallende beeldschermen zeer geschikt en motiveer je tevens de klanten.


    Consumenten tv of een professioneel beeldscherm?

    In tegenstelling tot een consumenten tv van de Mediamarkt, is een professioneel beeldscherm ontworpen voor 24/7 gebruik met een geavanceerd warmte-management systemen. Daarnaast zijn professionele schermen voorzien van een metalen behuizing en de afstandsbediening kan uitgeschakeld worden. Ook is het niet mogelijk om een consumenten scherm verticaal (portrait) te monteren, dit kan een professioneel scherm wel. En het belangrijkste verschil is misschien wel de garantie op het scherm, deze vervalt bij een consumentenscherm bij professioneel gebruik.

    Neem contact op met een van onze productspecialisten voor meer informatie.

meer