Interactieve Narrowcasting

Interactieve Narrowcasting

Interactieve Narrowcasting of Digital Signage zie je steeds vaker in winkels, pretparken of in openbare gelegenheden. Een interactief Narrowcasting systeem kan namelijk nog doelgerichter zijn dan normale beeldschermreclame. Met een interactief beeldscherm bepaald de kijker wat en wanneer hij de digitale boodschap wenst te zien. De mogelijkheden van een interactieve Digital Signage zijn eindeloos en kan ingezet worden als interactieve digitale verkoper, interactieve wachtverzachter, interactieve bewegwijzering of gewoon interactieve informatievoorziening. De Digital Signage content kan op verschillende manieren geactiveerd worden zoals via een drukknop, touchscreen, beweging- of aanwezigheidssensor. 

 

Hoe kan mijn bedrijf voordeel halen uit interactieve Digital Signage? 

Het belang van een goede informatievoorziening wordt steeds vaker ingezien bij bedrijven. Op het juiste moment overbrengen van informatie of de commerciële boodschap wordt steeds toegankelijker middels interactieve Digital Signage en beeldschermreclame. Welke voordelen heeft interactieve Narrowcasting nog meer: 

  • Ondersteuning van de verkopers in Retail omgevingen. 
  • Aantrekkelijke promotie en reclame campagnes. 
  • Gerichte informatie voor klanten, passagiers, bezoekers. 
  • Interactieve aanbiedingen via touchscreens. 
  • Trigger voorbijgangers, met algemene (verkoop)informatie, om het scherm aan te raken. 

 

 

Hoe kan RJ Audiovisueel je helpen de juiste oplossing te kiezen? 

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden luidhet spreekwoord. Ofwel Digital Signage is een hele mond vol maar kan al simpel ingezet worden voor een interactief beeldscherm met de menukaart in een snackbar. Maar het kan ook zeer uitgebreid met een netwerk aan beeldschermen die centraal bestuurd dienen te worden en onderdeel uitmaken van de totale geluidsinstallatie en verlichting. 

RJ Audiovisueel heeft voor ieder vraagstuk een oplossing, of het nu alleen gaat om het leveren van een beeldscherm of een mediaplayer tot het uitwerken van een complete interactieve oplossing inclusief installatie op locatie. Neem vandaag nog contact op met één van onze product specialisten en laat je vrijblijvend informeren naar de mogelijkheden van beeldschermreclame. 

Interactieve Digital Signage sluit aan bij de klantbeleving van nu. Doelgericht, impactvol, flexibel, snel en simpel.

Rene Jansen, Adviseur AV & ICT / Directeur

Geadviseerde digital signage systemen

meerminder

Beeldschermreclame of narrowcasting met sensoren? 

Moderne technieken maken het mogelijk om bewegingssensoren te integreren in een digital signage omgeving. Dit biedt de mogelijkheid om informatie over een bepaald object te tonen (bv. door het starten van een bedrijfsvideo) op het moment dat een bezoeker in de buurt van het beeldscherm of de informatiezuil komt. De praktijk toont aan dat deze mate van “just-in-time” interactie leidt tot meer aandacht en als gevolg daarvan meer impact. 

 

Interactieve showroom met Digital Signage 

Bijna alle bedrijven bieden hun producten zowel online als offline (fysieke winkel) aan. Om het gat tussen de webwinkel en fysieke winkel zo klein mogelijk te maken, zijn interactieve showrooms steeds populairder. Met interactieve Narrowcasting oplossingen kun je meer informatie verschaffen over producten op een aantrekkelijke manier. Daarnaast geven touchscreens of bewegingssensoren extra sfeer en beleving bij de bezoekers/klanten. Beleving en inspiratie zijn en worden de belangrijkste pijlers in Retail omgevingen, interactieve signage levert hier een belangrijke bijdrage aan. 

 

Ontmoet onze partners

 

RJ Audiovisueel past interactieve beeldschermreclame toe in de volgende sectoren; 

  • Horeca 
  • Bedrijven & kantoren 
  • Overheid en onderwijs instellingen 
  • Fitness, health en wellness 
  •  Retail 
  • Cultuur, sport en recreatie 
  • Industrie 


  • 08
    Sep

    Opening AV inspiratie center Twente

    Op donderdag 28 september openen wij het 'Kantoor van de toekomst'. Na een grote verbouwing kun je vanaf 11.00 uur de nieuwste trends ervaren op het gebied van het nieuwe, digitale werken, online vergaderen en effectief presenteren.

  • 28
    Jul

    De Werkplek van de toekomst

    Hoe ziet de werkplek van de toekomst eruit op audiovisueel gebied? Eén ding is zeker, audiovisuele faciliteiten worden steeds belangrijker op de digital werkplek door opkomende trends zoals op afstand werken en samenwerken.

meer