Interactieve Narrowcasting

Interactieve Narrowcasting

Interactieve Narrowcasting of Digital Signage zie je steeds vaker in winkels, pretparken of in openbare gelegenheden. Een interactief Narrowcasting systeem kan namelijk nog doelgerichter zijn dan normale beeldschermreclame. Met een interactief beeldscherm bepaald de kijker wat en wanneer hij de digitale boodschap wenst te zien. De mogelijkheden van een interactieve Digital Signage zijn eindeloos en kan ingezet worden als interactieve digitale verkoper, interactieve wachtverzachter, interactieve bewegwijzering of gewoon interactieve informatievoorziening. De Digital Signage content kan op verschillende manieren geactiveerd worden zoals via een drukknop, touchscreen, beweging- of aanwezigheidssensor. 

 

Hoe kan mijn bedrijf voordeel halen uit interactieve Digital Signage? 

Het belang van een goede informatievoorziening wordt steeds vaker ingezien bij bedrijven. Op het juiste moment overbrengen van informatie of de commerciële boodschap wordt steeds toegankelijker middels interactieve Digital Signage en beeldschermreclame. Welke voordelen heeft interactieve Narrowcasting nog meer: 

  • Ondersteuning van de verkopers in Retail omgevingen. 
  • Aantrekkelijke promotie en reclame campagnes. 
  • Gerichte informatie voor klanten, passagiers, bezoekers. 
  • Interactieve aanbiedingen via touchscreens. 
  • Trigger voorbijgangers, met algemene (verkoop)informatie, om het scherm aan te raken. 

 

 

Hoe kan RJ Audiovisueel je helpen de juiste oplossing te kiezen? 

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden luidhet spreekwoord. Ofwel Digital Signage is een hele mond vol maar kan al simpel ingezet worden voor een interactief beeldscherm met de menukaart in een snackbar. Maar het kan ook zeer uitgebreid met een netwerk aan beeldschermen die centraal bestuurd dienen te worden en onderdeel uitmaken van de totale geluidsinstallatie en verlichting. 

RJ Audiovisueel heeft voor ieder vraagstuk een oplossing, of het nu alleen gaat om het leveren van een beeldscherm of een mediaplayer tot het uitwerken van een complete interactieve oplossing inclusief installatie op locatie. Neem vandaag nog contact op met één van onze product specialisten en laat je vrijblijvend informeren naar de mogelijkheden van beeldschermreclame. 

Interactieve Digital Signage sluit aan bij de klantbeleving van nu. Doelgericht, impactvol, flexibel, snel en simpel.

Rene Jansen, Adviseur AV & ICT / Directeur

Geadviseerde digital signage systemen

meerminder

Beeldschermreclame of narrowcasting met sensoren? 

Moderne technieken maken het mogelijk om bewegingssensoren te integreren in een digital signage omgeving. Dit biedt de mogelijkheid om informatie over een bepaald object te tonen (bv. door het starten van een bedrijfsvideo) op het moment dat een bezoeker in de buurt van het beeldscherm of de informatiezuil komt. De praktijk toont aan dat deze mate van “just-in-time” interactie leidt tot meer aandacht en als gevolg daarvan meer impact. 

 

Interactieve showroom met Digital Signage 

Bijna alle bedrijven bieden hun producten zowel online als offline (fysieke winkel) aan. Om het gat tussen de webwinkel en fysieke winkel zo klein mogelijk te maken, zijn interactieve showrooms steeds populairder. Met interactieve Narrowcasting oplossingen kun je meer informatie verschaffen over producten op een aantrekkelijke manier. Daarnaast geven touchscreens of bewegingssensoren extra sfeer en beleving bij de bezoekers/klanten. Beleving en inspiratie zijn en worden de belangrijkste pijlers in Retail omgevingen, interactieve signage levert hier een belangrijke bijdrage aan. 

 

Ontmoet onze partners

 

RJ Audiovisueel past interactieve beeldschermreclame toe in de volgende sectoren; 

  • Horeca 
  • Bedrijven & kantoren 
  • Overheid en onderwijs instellingen 
  • Fitness, health en wellness 
  •  Retail 
  • Cultuur, sport en recreatie 
  • Industrie 


  • 23
    Jun

    CTOUCH Zomeractie!

    Een 75 inch Ultra HD Touchscreen van CTOUCH is deze zomer wel heel voordelig. Inclusief Windows 10 PC en muurlift.

  • 09
    Dec

    Beeldscherm in de etalage als digitale poster

    Elke dag loopt de doelgroep of een potentiële klant langs jou winkelruit. De vraag is dus hoe je die voorbij lopende doelgroep naar binnen krijgt? Dit wordt doorgaans geprobeerd met posters welke erg statisch zijn en niet echt opvallen. In tegenstelling tot een poster zal een beeldscherm in de etalage wel een eyecatcher zijn. De beelden kunnen op elk moment vervangen worden, zijn dynamisch en zijn 100% up-to-date. De enige uitdaging is de lichtopbrengst van het beeldscherm. De meeste beeldschermen die we in openbare ruimtes en etalages zien hebben te weinig lichtopbrengst terwijl hier speciale beeldschermen voor beschikbaar zijn.

    Narrowcasting in de etalage

    RJ Audiovisueel heeft de meest krachtige narrowcasting oplossingen met een hoge lichtopbrengst voor in een etalage. Deze speciale beeldschermen voor in het zonlicht, combineren tevens de kracht van een goed zichtbare poster met de digitale en dynamische mogelijkheden. De schermen zijn ontworpen voor zichtbaarheid bij veel omgevingslicht. Zo hebben wij scherm oplossingen tot wel 7000 cd/m2 welke in etalages geïnstalleerd kunnen worden met direct zonlicht.


    Houd je etalage eenvoudig up-to-date

    Een gedrukte poster moet telkens vervangen worden bij een nieuwe productlancering, marketingcampagne of bij een aanbieding. Met een etalagebeeldscherm kun je op elk gewenst moment de communicatie wijzigen en zelfs plannen in de toekomst. Combineer het beeldscherm met onze krachtige online Digital Signage oplossing en je kan vanaf elke locatie met een internetverbinding de content aanpassen. Als bedrijf met meerdere vestigingen weet je zeker dat de boodschap op elke locatie hetzelfde is. Of denk bijvoorbeeld aan een digitale menukaart welke wekelijks veranderd.


    Breid je winkel uit en bouw aan je imago

    Met een professionele tv in de etalage bereik je meer klanten, kun je productdemonstraties tonen, services communiceren en je merk versterken zonder dat de klant de winkel in is geweest. Bouwen aan je imago is een belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Hiervoor zijn de opvallende beeldschermen zeer geschikt en motiveer je tevens de klanten.


    Consumenten tv of een professioneel beeldscherm?

    In tegenstelling tot een consumenten tv van de Mediamarkt, is een professioneel beeldscherm ontworpen voor 24/7 gebruik met een geavanceerd warmte-management systemen. Daarnaast zijn professionele schermen voorzien van een metalen behuizing en de afstandsbediening kan uitgeschakeld worden. Ook is het niet mogelijk om een consumenten scherm verticaal (portrait) te monteren, dit kan een professioneel scherm wel. En het belangrijkste verschil is misschien wel de garantie op het scherm, deze vervalt bij een consumentenscherm bij professioneel gebruik.

    Neem contact op met een van onze productspecialisten voor meer informatie.

meer