Beeldschermen & Monitoren

Beeldschermen & Monitoren

Er is geen vergaderruimte, boardroom, kantoor, trainingsruimte, klaslokaal of kantine meer denkbaar zonder een professioneel LCD of LED beeldscherm. Zakelijke LCD of LED beeldscherm en professionele displays kopen doe je bij RJ Audiovisueel. Als het nu een beeldscherm voor digital signage is of een beeldscherm in de kantine, elke situatie vergt een ander type beeldscherm. RJ Audiovisueel adviseert, levert en installeert beeldschermen in alle formaten van 12 Inch tot 98 Inch. Ook voor een zogenoemde video wall kun je terecht bij RJ Audiovisueel. 

 

Beeldscherm in een zakelijke omgeving 

De bijdrage die een professioneel beeldscherm kan leveren aan de zakelijke werkomgeving is vrijwel onbegrensd, en gaat van het creëren van een indrukwekkend welkomstscherm in ontvangstruimtes door tot mogelijkheden voor interactieve vergaderruimtes en video-conferencing. Maar een zakelijk display heeft ook het vermogen om complexe en gedetailleerde financiële gegevens weer te geven op Ultra HD beeldschermen. 

 

Wat kan RJ Audiovisueel voor jou betekenen? 

  • Advies en levering van professionele LCD en LED beeldschermen voor zakelijke toepassingen 
  • Plug-and-Play montage beeldschermscherm op de wand, aan het plafond, op een statief of trolley 
  • Advies voor professionele beeldschermen in moeilijke situaties zoals buiten, bij ramen of bijvoorbeeld in een sportzaal 
  • Vast bedieningspaneel voor het beeldscherm zodat de afstandsbediening overbodig wordt 
  • Samenwerking met interieurbouwer voor een netjes afgewerkt beeldscherm in een meubel of interieur 
  • Beeldschermen programmeren met een agenda functie voor automatische aan- en uitschakeling 
  • Schermen vergrendelen zodat werknemers of bezoekers niet bij de instellingen van het scherm kunnen  

Waarom een zakelijk of professioneel beeldscherm? 

De basis van een vergaderruimte is een degelijk beeldscherm voor het tonen van presentaties etc. In de praktijk komt het voor dat men kiest voor een consumentenbeeldscherm welke bijvoorbeeld bij een Mediamarkt of Expert wordt afgehaald. Dit wordt sterk afgeraden, en vooral in een omgeving waar het beeldscherm een belangrijke functie heeft en veel gebruikt wordt.  

 

De voordelen van professionele beeldschermen ten opzichte van een consumentenscherm; 

  • Beeldscherm is ontworpen voor 24/7 gebruik en daarmee ook duurzamer 
  • Grotere kijkhoek beeldscherm voor optimaal zicht 
  • Hogere lichtopbrengst beeldscherm voor optimaal zicht in lichte ruimtes 
  • Hoger contrast en betere beeldkwaliteit, geoptimaliseerd als monitor 
  • Matte afwerking beeldscherm t.b.v. anti reflectie 
  • Te programmeren en af te schermen beeldscherm 
  • Consumenten scherm mag officieel niet zakelijk worden ingezet (i.v.m. verzekering) 
  • 3 jaar garantie en omruiling op locatie binnen 48 uur bij zakelijke beeldschermen 

 

Ontmoet onze partners

Situaties voor een zakelijk LCD of LED display 

Professionele beeldschermen zijn niet meer weg te denken in de huidige samenleving en staan veelal centraal in de ruimte. Enkele ruimtes waarin RJ Audiovisueel je kan adviseren voor een zakelijk beeldscherm is de vergaderruimte, wachtkamer, directiekamer, klaslokalen, winkel, achter de balie, bij de receptie, lobby of sportkantine. 

 

  • 16
    Jan

    Tips voor een succesvolle verkoopdemo met zoom

    Voorbij zijn de dagen dat verkopers een klant konden bellen en een demo konden geven puur op basis van een audio-platform. Tegenwoordig is videoconferencing de nieuwe standaard, waardoor je een krachtige demo kunt geven vanaf je smartphone, desktop of conferentie/vergaderruimte. Een verkoopdemo is het perfecte moment om de behoefte of wensen van een prospect te bepalen en hiermee een passende oplossing te bieden die tot positieve bedrijfsresultaten leidt. Een goed videogesprek kan de voordelen bieden van een persoonlijke ontmoeting en tegelijkertijd flexibel, kostenefficiënt en schaalbaar zijn. Zoom heeft de DO’s en DON’Ts verzameld van interne Zoom verkoopteams om richtlijnen te bieden voor het leveren van een geslaagde verkoopdemo middels videoconferentie. Lees enkele van deze tips hieronder...

    Deel je scherm met de klant

    Met Zoom videoconferentie kun je alles delen vanaf een computer of smartphone, zoals video's, webbrowser, PowerPoint en meer. Als je bijvoorbeeld een softwareoplossing of App verkoopt, dan kun je direct met de klant de betreffende software doorlopen. De verkoopdemo moet worden gepersonaliseerd en afgestemd op de behoefte van de mogelijke klant en hoe je dienst hierbij kan helpen.

    Gebruik een virtuele achtergrond

    Of het nu je doel is om een professionele uitstraling te creëren of gewoon een leuk gesprek te hebben, een virtuele achtergrond is dé grote troef. Deze mogelijkheid is ideaal voor het weergeven van een logo, het hoofdkantoor van de klant waar je mee spreekt, het tonen van je persoonlijkheid door te laten blijken dat je op een boot zit, in het midden van de jungle of tussen je favoriete sportteam. Kortom een nieuwe manier om het ijs te breken!

    Neem het gesprek op

    Het opnemen van een verkoopgesprek kan de druk wegnemen als je weet welke specifieke informatie de prospect heeft genoemd tijdens de demo. Neem de vergadering op en zorg ervoor dat de transcriptiefunctie is inschakelt, zodat je eenvoudig naar specifieke woorden in het gesprek kan zoeken, belangrijke actiepunten kan verzamelen of je prestaties kan evalueren om deze voor de volgende keer te verbeteren.

    Vereenvoudig het proces

    Zoom integreert met verschillende softwareoplossingen zoals LinkedIn, Hubspot, Slack, Dropbox, Zenddesk, Microsoft Teams, Jira, etc. om verkoop/werkprocessen te vereenvoudigen. Geplande afspraken met prospects kunnen met Hubspot bijvoorbeeld automatisch omgezet worden in Zoom videogesprekken. Vervolgens kun je eenvoudig alle inhoud bekijken waarmee je prospect heeft gecommuniceerd, met wie zij hebben gesproken en in welk stadium van het verkoopproces zij zich bevinden.

    Vanaf hier ben je er helemaal klaar voor om een perfecte verkoopdemo te houden waarmee je meer deals kunt sluiten en waardevolle relaties kunt opbouwen met je doelgroep. Waar wacht je op? Start direct met videobellen! Meld je vandaag nog aan voor een 1-op-1 demo met een Zoom-productspecialist van RJ Audiovisueel!

  • 19
    Oct

    Barco ClickShare is klaar voor de toekomst met USB-C en touch bediening

    Nu steeds meer fabrikanten laptops, smartphones, tablets, zelfs huishoudelijke apparaten en voertuigen met UBC -C connectoren aankondigen, zal de huidige USB aansluiting verdwijnen. Een strakker, slimmer en sneller ontwerp maakt zijn entree in de presentatie- en kantooromgevingen. Barco ClickShare brengt als eerste een dongle met USB-C op de markt voor draadloos presenteren in de vergaderruimtes.

    De connector van de nieuwe ClickShare USB-C Button is lichter, dunner en volledig omkeerbaar. Hij werkt bi-directioneel, wat alleen maar bijdraagt aan het vergadercomfort en de productiviteit van alle deelnemers binnen de vergaderruimte. Daarnaast zijn er geen extra verloopstekkers en adapters meer nodig om presentatie hardware aan de praat te krijgen. De mogelijkheid om een USB-C Dongle of een gewone USB Dongle te gebruiken, biedt gebruikers een echt toegankelijke en toekomstbestendige oplossing in elke vergaderruimte, trainingsruimte of directiekamer.


    • ClickShare is de eerste draadloze vergaderoplossing die USB-C adopteert.
    • Nieuwe functies, waaronder ondersteuning voor touchscreens en de gratis software releases met de focus op gebruikersvriendelijkheid.
    • Efficiëntie, veiligheid en gebruiksgemak blijven de uitgangspunten in de toekomstige ontwikkelingen van Barco ClickShare.


    Touch functionaliteit blaast nieuwe energie in samenwerking

    Met de kosteloze firmware-updates die elk kwartaal uitkomen voor de Barco CSE-200 en CSE-800, verbetert Barco voortdurend de snelheid en eenvoud van ClickShare. Met de laatste software update demonstratie op de InfoComm van dit jaar, lag de nadruk op de gebruikerservaring in vergaderomgevingen met touch beeldschermen. ClickShare blaast nieuwe energie in de manier van samenwerken en introduceert Touch bediening! presentatoren bedienen elke applicatie op hun laptop via het touch beeldscherm in de ruimte, in plaats van de computermuis te gebruiken. Met deze geavanceerde functie voegt ClickShare interactie toe aan vergaderingen en leidt het de weg naar meer innovatieve samenwerkingsmethoden.


    Beschikbare Barco ClickShare presentatiesystemen

    De Barco Clickshare serie bestaat uit 3 verschillende systemen, te weten de Clickshare CS-100, Clickshare CSE-200 en Clickshare CSE-800. Elke vergadering, brainstormsessie, overleg of ruimte vraagt om een andere toepassing waarvoor Barco de draadloze presentatie systemen heeft ontwikkeld. Hieronder vindt je meer informatie betreft de Barco ClickShare systemen.

    Gerelateerde producten

    meerminder


    Benieuwd naar de mogelijkheden binnen jouw organisatie?

    Kom langs in ons AV Inspiratie Center in Rijssen voor een gratis demonstratie en laat je inspireren hoe onze oplossingen kunnen bijdragen aan beter samenwerken, slimmer informeren en stressvrij presenteren. Vul je gegevens in en we maken graag een afspraak.

    GRATIS DEMO of bel direct: 0548-597340

meer