Swipe to the left

december 2016

Beeldscherm in de etalage als digitale poster

9 december 2016 Inspiratie

Elke dag loopt de doelgroep of een potentiële klant langs jou winkelruit. De vraag is dus hoe je die voorbij lopende doelgroep naar binnen krijgt? Dit wordt doorgaans geprobeerd met posters welke erg statisch zijn en niet echt opvallen. In tegenstelling tot een poster zal een beeldscherm in de etalage wel een eyecatcher zijn. De beelden kunnen op elk moment vervangen worden, zijn dynamisch en zijn 100% up-to-date. De enige uitdaging is de lichtopbrengst van het beeldscherm. De meeste beeldschermen die we in openbare ruimtes en etalages zien hebben te weinig lichtopbrengst terwijl hier speciale beeldschermen voor beschikbaar zijn.

Narrowcasting in de etalage

RJ Audiovisueel heeft de meest krachtige narrowcasting oplossingen met een hoge lichtopbrengst voor in een etalage. Deze speciale beeldschermen voor in het zonlicht, combineren tevens de kracht van een goed zichtbare poster met de digitale en dynamische mogelijkheden. De schermen zijn ontworpen voor zichtbaarheid bij veel omgevingslicht. Zo hebben wij scherm oplossingen tot wel 7000 cd/m2 welke in etalages geïnstalleerd kunnen worden met direct zonlicht.


Houd je etalage eenvoudig up-to-date

Een gedrukte poster moet telkens vervangen worden bij een nieuwe productlancering, marketingcampagne of bij een aanbieding. Met een etalagebeeldscherm kun je op elk gewenst moment de communicatie wijzigen en zelfs plannen in de toekomst. Combineer het beeldscherm met onze krachtige online Digital Signage oplossing en je kan vanaf elke locatie met een internetverbinding de content aanpassen. Als bedrijf met meerdere vestigingen weet je zeker dat de boodschap op elke locatie hetzelfde is. Of denk bijvoorbeeld aan een digitale menukaart welke wekelijks veranderd.


Breid je winkel uit en bouw aan je imago

Met een professionele tv in de etalage bereik je meer klanten, kun je productdemonstraties tonen, services communiceren en je merk versterken zonder dat de klant de winkel in is geweest. Bouwen aan je imago is een belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Hiervoor zijn de opvallende beeldschermen zeer geschikt en motiveer je tevens de klanten.


Consumenten tv of een professioneel beeldscherm?

In tegenstelling tot een consumenten tv van de Mediamarkt, is een professioneel beeldscherm ontworpen voor 24/7 gebruik met een geavanceerd warmte-management systemen. Daarnaast zijn professionele schermen voorzien van een metalen behuizing en de afstandsbediening kan uitgeschakeld worden. Ook is het niet mogelijk om een consumenten scherm verticaal (portrait) te monteren, dit kan een professioneel scherm wel. En het belangrijkste verschil is misschien wel de garantie op het scherm, deze vervalt bij een consumentenscherm bij professioneel gebruik.

Neem contact op met een van onze productspecialisten voor meer informatie.

Met videoconferentie help je het milieu

8 december 2016 Inspiratie

ZoomNaast de grote financiële voordelen van videoconferentie zijn de voordelen voor het milieu ook enorm.