Bar

Bar

De horeca is één van die sectoren die uitstekend hun voordeel kan halen uit een doordachte, audiovisuele infrastructuur. Geluidsinstallaties, verlichting en digital signage bieden ondernemers talloze mogelijkheden om hun faciliteiten commercieel succesvol in te zetten. De ontwikkeling van nieuwe media, smart devices en ‘the internet of things’ zorgt voor steeds meer nieuwe mogelijkheden, ook op audiovisueel vlak. Bij de organisatie van events, het communiceren met bezoekers en het entertainen van het publiek zijn de juiste audiovisuele ingrediënten van essentieel belang voor succes. Deze nieuwe technologieën maken systemen gebruiksvriendelijker, spectaculairder en verbeteren de beleving. RJ Audiovisueel is in staat om deze nieuwe technologieën te vertalen naar toegevoegde waarde voor de organisatie. 

 

Wat zegt u?    

Niet te hard, niet te zacht, de juiste klank of de juiste warmte. Enkele punten welke in de praktijk met regelmaat genoemd worden. Niet alleen de gekozen producten maar ook het ontwerp van de audio installatie is van groot belang. Daarom wordt er altijd een ontwerpschets gemaakt voor de geboden oplossing. Het is uiteraard wel zo wenselijk om bij de bar een beter spraakverstaanbaarheid te creëren dan op de dansvloer. Dit klinkt logisch, maar in de praktijk moeilijker te bewerkstelligen dan in de eerste instantie gedacht. 

Voor welke toepassing de horeca gelegenheid zal worden gebruikt, elke audio uitdaging kan worden opgelost. Het kan gaan qua volume van een feestcafé tot aan lichte achtergrond muziek voor net wat gezelligheid. Vandaag de dag is goed te zien dat ruimte voor diverse toepassingen worden gebruikt. Overdag een eetcafé, in de avonduren voor een vergadering of presentatie en nog later voor een feest op discotheek volume. Hierbij dient de audiovisuele oplossing wel gelijk te lopen met de wensen van de klant. Hierdoor kan de onderneming meerwaarde creëren en een veel bredere doelgroep aanspreken. Deze oplossingen komen niet alleen voor bij een café, maar ook bij sportverenigingen, restaurants, zalencentrums waarbij ruimtes multifunctioneel worden gebruikt. 

 

Beeldweergave  

Met een beeldscherm is het mogelijk om video's, afbeeldingen, aanbiedingen, maar ook het laatste nieuws weer te geven. Hierdoor verlegt de bezoeker de aandacht naar het scherm en daar kan vervolgens een aanbieding op worden weergegeven. Uiteraard is ook de verbinding met de dagelijkse TV voor sportuitzendingen een must-have voor de horeca ondernemer en geen probleem.  

Op een betaalbare wijze van een zeer groot scherm gebruikmaken? Dan is projectie middels een beamer ofwel projector nog steeds de beste keuze. Door de hoge lichtopbrengst van de projector kan er ook overdag met zonlicht gebruik worden gemaakt van het projectiescherm. Uiteraard is het scherm hierin ook een belangrijk onderdeel van het totale pakket. Sommige ruimtes vragen om een scherm met een hogere reflectie dan anderen. Maar ook zaken als kijkhoek of van achter projecteren "mirroring" worden meegenomen. 

 

Licht uit, spot aan 

Ook voor de algehele bediening van de sfeerverlichting zijn er uitstekende oplossingen. Barpersoneel wil zich niet moeten vermoeien om een lichtshow of bepaalde sfeer neer te zetten. Dit kan middels een eenvoudig en robuust knoppenpaneel waarachter de nodige intelligentie schuil gaat. Op deze wijze kan er simpel en doeltreffend van een lichtinstallatie gebruik worden gemaakt zonder verder in techniek op te gaan.  

 

Onze expertise   

 

Vrijblijvend advies? RJ Audiovisueel adviseert je graag. 

Dagelijks staan onze specialisten klaar om vrijblijvend met je mee te denken of een goed advies uit te brengen. Ook benieuwd naar de oplossingen die wij jouw kunnen bieden neem dan contact met ons op of kom eens langs in onze showroom. 

 

Ontmoet onze partners

  • 16
    Jan

    Tips voor een succesvolle verkoopdemo met zoom

    Voorbij zijn de dagen dat verkopers een klant konden bellen en een demo konden geven puur op basis van een audio-platform. Tegenwoordig is videoconferencing de nieuwe standaard, waardoor je een krachtige demo kunt geven vanaf je smartphone, desktop of conferentie/vergaderruimte. Een verkoopdemo is het perfecte moment om de behoefte of wensen van een prospect te bepalen en hiermee een passende oplossing te bieden die tot positieve bedrijfsresultaten leidt. Een goed videogesprek kan de voordelen bieden van een persoonlijke ontmoeting en tegelijkertijd flexibel, kostenefficiënt en schaalbaar zijn. Zoom heeft de DO’s en DON’Ts verzameld van interne Zoom verkoopteams om richtlijnen te bieden voor het leveren van een geslaagde verkoopdemo middels videoconferentie. Lees enkele van deze tips hieronder...

    Deel je scherm met de klant

    Met Zoom videoconferentie kun je alles delen vanaf een computer of smartphone, zoals video's, webbrowser, PowerPoint en meer. Als je bijvoorbeeld een softwareoplossing of App verkoopt, dan kun je direct met de klant de betreffende software doorlopen. De verkoopdemo moet worden gepersonaliseerd en afgestemd op de behoefte van de mogelijke klant en hoe je dienst hierbij kan helpen.

    Gebruik een virtuele achtergrond

    Of het nu je doel is om een professionele uitstraling te creëren of gewoon een leuk gesprek te hebben, een virtuele achtergrond is dé grote troef. Deze mogelijkheid is ideaal voor het weergeven van een logo, het hoofdkantoor van de klant waar je mee spreekt, het tonen van je persoonlijkheid door te laten blijken dat je op een boot zit, in het midden van de jungle of tussen je favoriete sportteam. Kortom een nieuwe manier om het ijs te breken!

    Neem het gesprek op

    Het opnemen van een verkoopgesprek kan de druk wegnemen als je weet welke specifieke informatie de prospect heeft genoemd tijdens de demo. Neem de vergadering op en zorg ervoor dat de transcriptiefunctie is inschakelt, zodat je eenvoudig naar specifieke woorden in het gesprek kan zoeken, belangrijke actiepunten kan verzamelen of je prestaties kan evalueren om deze voor de volgende keer te verbeteren.

    Vereenvoudig het proces

    Zoom integreert met verschillende softwareoplossingen zoals LinkedIn, Hubspot, Slack, Dropbox, Zenddesk, Microsoft Teams, Jira, etc. om verkoop/werkprocessen te vereenvoudigen. Geplande afspraken met prospects kunnen met Hubspot bijvoorbeeld automatisch omgezet worden in Zoom videogesprekken. Vervolgens kun je eenvoudig alle inhoud bekijken waarmee je prospect heeft gecommuniceerd, met wie zij hebben gesproken en in welk stadium van het verkoopproces zij zich bevinden.

    Vanaf hier ben je er helemaal klaar voor om een perfecte verkoopdemo te houden waarmee je meer deals kunt sluiten en waardevolle relaties kunt opbouwen met je doelgroep. Waar wacht je op? Start direct met videobellen! Meld je vandaag nog aan voor een 1-op-1 demo met een Zoom-productspecialist van RJ Audiovisueel!

  • 19
    Oct

    Barco ClickShare is klaar voor de toekomst met USB-C en touch bediening

    Nu steeds meer fabrikanten laptops, smartphones, tablets, zelfs huishoudelijke apparaten en voertuigen met UBC -C connectoren aankondigen, zal de huidige USB aansluiting verdwijnen. Een strakker, slimmer en sneller ontwerp maakt zijn entree in de presentatie- en kantooromgevingen. Barco ClickShare brengt als eerste een dongle met USB-C op de markt voor draadloos presenteren in de vergaderruimtes.

    De connector van de nieuwe ClickShare USB-C Button is lichter, dunner en volledig omkeerbaar. Hij werkt bi-directioneel, wat alleen maar bijdraagt aan het vergadercomfort en de productiviteit van alle deelnemers binnen de vergaderruimte. Daarnaast zijn er geen extra verloopstekkers en adapters meer nodig om presentatie hardware aan de praat te krijgen. De mogelijkheid om een USB-C Dongle of een gewone USB Dongle te gebruiken, biedt gebruikers een echt toegankelijke en toekomstbestendige oplossing in elke vergaderruimte, trainingsruimte of directiekamer.


    • ClickShare is de eerste draadloze vergaderoplossing die USB-C adopteert.
    • Nieuwe functies, waaronder ondersteuning voor touchscreens en de gratis software releases met de focus op gebruikersvriendelijkheid.
    • Efficiëntie, veiligheid en gebruiksgemak blijven de uitgangspunten in de toekomstige ontwikkelingen van Barco ClickShare.


    Touch functionaliteit blaast nieuwe energie in samenwerking

    Met de kosteloze firmware-updates die elk kwartaal uitkomen voor de Barco CSE-200 en CSE-800, verbetert Barco voortdurend de snelheid en eenvoud van ClickShare. Met de laatste software update demonstratie op de InfoComm van dit jaar, lag de nadruk op de gebruikerservaring in vergaderomgevingen met touch beeldschermen. ClickShare blaast nieuwe energie in de manier van samenwerken en introduceert Touch bediening! presentatoren bedienen elke applicatie op hun laptop via het touch beeldscherm in de ruimte, in plaats van de computermuis te gebruiken. Met deze geavanceerde functie voegt ClickShare interactie toe aan vergaderingen en leidt het de weg naar meer innovatieve samenwerkingsmethoden.


    Beschikbare Barco ClickShare presentatiesystemen

    De Barco Clickshare serie bestaat uit 3 verschillende systemen, te weten de Clickshare CS-100, Clickshare CSE-200 en Clickshare CSE-800. Elke vergadering, brainstormsessie, overleg of ruimte vraagt om een andere toepassing waarvoor Barco de draadloze presentatie systemen heeft ontwikkeld. Hieronder vindt je meer informatie betreft de Barco ClickShare systemen.

    Gerelateerde producten

    meerminder


    Benieuwd naar de mogelijkheden binnen jouw organisatie?

    Kom langs in ons AV Inspiratie Center in Rijssen voor een gratis demonstratie en laat je inspireren hoe onze oplossingen kunnen bijdragen aan beter samenwerken, slimmer informeren en stressvrij presenteren. Vul je gegevens in en we maken graag een afspraak.

    GRATIS DEMO of bel direct: 0548-597340

meer