Ondersteuning

Ondersteuning

In ons assortiment bevinden zich heel veel producten die niet direct voor zichzelf spreken. Deze producten vergen enige uitleg. Voor de aankoop natuurlijk, want er zijn zeer veel specifieke producten voor zeer gerichte applicaties. Hierdoor is het belangrijk om jezelf voor te laten lichten wanneer je kennis niet zover reikt. Wij ondersteunen en adviseren je hierin graag. Maar ook na de aankoop geven wij thuis.

 

Instellingen en functionaliteiten

Het instellen van bepaalde producten kan nogal wat vragen met zich meebrengen. Maar ook het gebruik kan tot vragen leiden. Natuurlijk proberen wij je hierover van te voren goed in te lichten en eventueel te trainen. Maar na de aankoop zijn we altijd telefonisch bereikbaar om ondersteuning te geven. Wij hebben de ervaring en knowhow om op afstand veel problemen op te kunnen lossen. Vaak al door stapje voor stapje de instellingen langs te lopen of door logisch te redeneren. Wil je toch graag iemand op locatie, geen probleem, we komen graag langs voor uitleg en/of een training. Ook kun je optioneel gebruik maken van een service & ondersteuning abonnement waardoor dit zelfs kosteloos is. Schroom niet, maar betrek ons erbij.

 

Remote support

Steeds meer oplossinge maken gebruik van software en computers. Middels onze Remote Support zijn wij in staat om op afstand mee te kijken op jouw computer of laptop. Hierdoor is het mogelijk vast te stellen of instellingen verkeerd zitten in software of dat er hardware problemen zijn. Voor Remote Support sessies berekenen wij ons standaard uurtarief. De klantenservice zal je hier natuurlijk voorafgaand over informeren.

Teamviewer Remote Support